EDZÉSEINK

UTCAI ÖNVÉDELEM - ERŐNLÉTI EDZÉS AMATŐRÖKNEK

Edző:
Reszt Károly
Testépítő és Fitness Szakedző, TF Sporttudományi kar

Edzési időpontok:
Kedd: 18:00-19:30
Csütörtök: 18:00-19:30

Horváth András
Készenléti Rendőrség

“Minden, amire az utcán szükséged lehet”

-Fiúknak, lányoknak, gyerekeknek korhatár nélkül
-Ütő, rúgó technikák elsajátítása
-Állóképesség fejlesztése
-Csapatfeladatok
-Valós utcai szituációk gyakorlása
-Rendvédelmi szervek, fegyveres testületek fizikai felmérőjére való felkészítés

SPINNING

Edző:
Reszt Károly
Testépítő és Fitness Szakedző, TF Sporttudományi kar

Edzési időpontok:
Hétfő: 08:00-09:00
Szerda: 08:00-09:00
Kedd: 20:30-21:30
Csütörtök: 20:30-21:30

A spinning (edzőteremben végzett, magas intenzitású, zenés kerékpáros kardió óra)
az egyik legkiválóbb kardió edzés, mely egyszerre fejleszti a testet és a lelket,
a mentális képességeket és az állóképességet is. Biciklis óráink során még a hegymenet élményét is
megtapasztalhatod. A speciális kerékpárokon saját edzettségi szintednek megfelelően állíthatod az ellenállást. Remek állóképesség növelő óratípus, amely férfi vendégek számára is ajánlott.
A spinning-gel, akár 700-800 kalóriát is elégethetünk egy óra alatt, amelynek jelentős része szénhidrát.
Koncepciójánál, felépítésénél fogva szinte mindenki űzheti, korra, nemre,
edzettségi állapotra való tekintet nélkül.  Sokszor felmerül az emberekben, érdemes-e belevágni egy új
sportágba, vajon miért lesz jó neki, milyen pozitív hatásokat várhat az edzéstől.
Lelkesítés gyanánt, íme néhány előny, melyeket a rendszeres spinning edzések révén biztos tapasztalni fogunk:
-jelentősen javul a keringési rendszer, megerősíti a szívet
-hatékonyabb lesz a vér oxigénszállító képessége, erősödik az érfal.
-nagymértékben javul állóképességünk, ezzel együtt fejlődik
 tüdőnk hatékonysága is, mozgás közben is óvjuk térdünk ízületeit,
valamint a szalagokat, és ezzel egy időben erősítjük is azokat,
-a teremben végezhető mozgásformák közül a leghatékonyabb zsírégető sport
-a nagy intenzitású mozgás következtében fokozott izzadás jellemző,
így a méregtelenítés is beindul a szervezetben
-egy dinamikus tekeréssel nagyon jól levezethető a bennünk felgyűlt
feszültség, így a stressz is könnyebben leküzdhető
-megtanít küzdeni, erősíti akaratunkat
Tanácsok az első Spinning órához:
Ha először veszel részt Spinning órán, az óra megkezdése előtt ezt mindenképpen jelezd edzőnek,
és kérj tőle segítséget a kerékpár helyes beállításához! Ne ess kétségbe, ha nem bírod végigcsinálni az első órát olyan intenzitással, mint a többiek. Már 5-6 alkalom után látványos fejlődést érhetsz el,
és nem csak végig tudod majd tekerni az egész órát, de elkezdheted saját határaidat feszegetni és tágítani.

Az edzésre hozz magaddal megfelelő mennyiségű folyadékot és törölközőt!
Lehetőleg kemény talpú cipőt, vagy kerékpáros cipőt használj az edzésen!
A puha talpú cipő erre az órára nem ideális. Az edzés során figyelj a karok és a vállak tudatos lazítására. Ha egy edzés után fáj a vállunk, a csuklónk, akkor túlzottan ránehezedünk a karjainkra és a kormányra. Járj rendszeresen, legalább heti 2-3 alkalommal,
és az eredmény garantáltan nem marad el.

THAI - Kickbox

Edző:
Buják Tamás
ISA sportedző

Edzési időpontok:
Hétfő: 17:30-19:00
Szerda: 17:30-19:00
Péntek: 17:30-19:00

THAI-kickbox kezdő edzés a ReKaGYM ben.
A THAI- Kickbox kezdő edzésen 11 éves kortól vehetnek részt a diákok, a felső korhatár nincs. A THAI-kickbox nem csak egy küzdősport, fejleszti a kordinációt, fegyelemre tanít, növeli az állóképességet, fejleszti a koncentrációt. Nálunk átgondoltan felépített edzések vannak,jól felszerelt edzőtermünkben. A bemelegítést edzőnk Buják Tomi vezényli, ezt mindenki egyformán csinálja. Az edzések általában a technikák elsajátításával és gyakorlásával kezdődik. Mert ha valami rosszul rögződik azt sokkal nehezebb kijavítani és újból megtanulni. Az edzésen még páros gyakorlatok végzése és természetesen zsákolás is szokott lenni. Ezek az edzésprogramok függnek az adott edzésnaptól. Tomi általában napokra bontja a Srácoknak, Lányoknak a progjamját.
Így az adott héten mindenből jut a számukra.
Természetesen a küzdelem és az erősítés sem maradhat el.
A küzdelmeknél le tudják próbálni a tanult technikákat. Tomi ott is kijavítja illetve feügyeli őket. Mert ugye nem az egymás agyba főbe verése a lényeg. Megtanulják és tudják is helyesen kivitelezni azokat.
Az edzés vége pedig alapos nyújtással végződnek.
Várunk minden kedves érdeklődőt továbra is nagy szeretettel. Mindegy, hogy fiú vagy vagy lány és nálunk a kor sem számít. Folyamatosan be lehet csatlakozni, az első edzés ingyenes nyugodtan ki lehet próbálni ezt a sportot. Nem kell semmi más csak egy rövidnadrág és egy póló.

GYEREKEDZÉS - Kickbox

Polgár Zsuzsi

Edző:
Polgár Zsuzsi
BSU-sportedző

Edzési időpontok:
Kedd: 17:00-18:00
Csütörtök: 17:00-18:00

Célunk, hogy a gyerekek játékos kereteken belül  megtanulják az alapkombinációkat, fejlődjön a mozgáskordinációjuk, kondíciójuk, koncentrációjuk és önfegyelmük.
A termünkben eredményesen működő kick-box csoport tevékenységéhez kapcsolódóan biztosítunk lehetőséget a legfiatalabb korosztálynak a küzdősportok alapjainak elsajátításához. A gyermekek az életkorukból adódóan speciális foglalkozást igénylenek, ezért esett a választásunk Polgár Zsuzsira. Zsuzsi 25 éve foglalkozik küzdősporttal és két gyermek büszke édesanyja.
Pályafutását a Békés megyei küzdősport szövetség keretein belül kezdte.
Light-Contact szabályrendszerben vívta első mérkőzéseit, amely a Kick-Box sportot ismerők szemében kiváló ajánlólevélnek számít. Sporttal kapcsolatos tevékenysége során mindig nagy hangsúlyt fektetett a megfelelő erőnlét megalapozására, illetve annak fenntartására, fejlesztésére.
A technikai tudását folyamatosan tökéletesítette.
Úgy gondoljuk, hogy edzőnk személyisége megnyeri magának a kis nebulók szimpátiáját és koruk előrehaladtával megszeretik ezt a szép technikus sportot.

Cross Training - funkcionális köredzés

Edző:
Reszt Károly
Testépítő és Fitness Szakedző, TF Sporttudományi kar

Edzési időpontok:
Kedd: 19:30-20:30
Csütörtök: 19:30-20:30

Erő és állóképesség fejlesztés. Több fajta edzéstechnika elemeit ötvözi, amely alkalmas a testforma, állóképesség és a kondicionális képességek fejlesztésére. Lényege, hogy a különböző gyakorlatokat saját testsúllyal és különböző segédeszközökkel végezzük, meghatározott sorrendben, intenzitással, ismétlésszámmal. A mozgásforma és az órák felépítéséből adódóan kezdők és haladók, fiatalok és idősebbek is könnyedén bekapcsolódhatnak, már heti 2 edzéssel látványos eredmények érhetőek el az állóképesség javulásában illetve az alakformálásban.

Cross-Fitbox

Edző:
Reszt Károly
Testépítő és Fitness Szakedző, TF Sporttudományi kar

Edzési időpontok:
Hétfő: 19:00-20:30
Szerda: 19:00-20:30

Erő és állóképességi edzés.
Cross training erőnléti gyakorlatok ütés kombinációkkal ötvözve.
Átdolgozza a testünk minden egyes porcikáját. Pörgős dinamikus edzésfajta, sok aerob jellegű elemmel amely rendkívül jó zsírégető hatásával szépen definiált izmokat alakít ki.
Gyere és győzd le önmagad.
Az első edzés ingyenes  

Magánedzés: Cross-training, THAI-kickbox, Cross-fitbox, Kick-box, Box-edzés, Spinning

Lehetőség van edzőtermünkben előre egyeztetett időpontban magánedzéseken részt venni.
A lényege az ,hogy az edzések során
sokkal nagyobb figyelem jut rád mivel folyamatosan “kontaktban” vagy az edzővel aki ezáltal jobban tudja korrigálni a hibáidat illetve meglátni az erősségeidet.
A magánedzések nagy részét ütő-rugó párnás
gyakorlatok (“iskolázás”)
teszik ki ami által biztosított a
gyorsabb fejlődés.
Továbbá aki ezt az edzésünket választja,
számára nem maradhat el a sportág specifikus erősítés sem. Ezek az edzések természetesen személyre szabva zajlanak, figyelembe vesszük korodat, súlyodat, előképzettségedet.

Magánedzésekkel kapcsolatban:

Bejelentkezés telefonos egyeztetés alapján történik. Lemondásra, módosításra 24 órával megbeszélt időpont előtt van még lehetőség. Amennyiben valaki nem jelenik meg az előre egyeztetett magánedzésen, (előzetes tájékoztatás nélkül) ebben az esetben a következő edzésen csak úgy tud részt venni ha az előző alkalmat is kifizeti.
Az edzés kezdete előtt 5-10 perccel sajnos nem áll módunkban semmilyen indokot elfogadni.

Box-edzés amatőröknek, kezdőknek

Edző:
Reszt Károly
Testépítő és Fitness Szakedző, TF Sporttudományi kar

Edzési időpontok:
Hétfő: 20:30-21:30
Szerda: 20:30-21:30
Péntek: 19:00-20:30

A box rendkívül összetett sport, az egész testet dolgoztatja, és még a tehetségesebb tanulóknak is hosszú évekbe telik, mire magas szinten elsajátítják.
A lábujjak hegyétől a fejig szükség van valamennyi porcikára, hogy a küzdő gyorsan és nagy erővel tudjon ütéseket mérni, védekezni, távolságot tartani, elhajolni stb.
Ezentúl nagyfokú koncentrációra és óriási állóképességre is szükség van.
Ennek a rendkívül intenzív mozgásformának köszönhetően valamennyi izomcsoport erősödik és fejlődik, továbbá javul a gyorsaság, robbanékonyság, állóképesség és összpontosító készség is.
A box lélektani szempontból is számos előnnyel rendelkezik, ugyanis jelentős stresszoldó hatása van, segít levezetni szabályozott keretek között a felgyülemlett energiákat és agressziót is.

Elérhetőség

1164 Budapest, Batthyány Ilona utca 8/b.