Kezdőlap Kezdőlap Elérhetőség Elérhetőség Edzőtermünk Edzőtermünk Órarend Órarend Képek Képek
Staff
Box-edzés amatőröknek, kezdőknek
infó: 30/841-06-76 Edzésidőpontok: Hétfő:   20:30 - 21:30 Szerda: 20:30 - 21:30 Péntek: 19:00 - 20:30 A box rendkívül összetett sport, az egész testet dolgoztatja, és még a tehetségesebb tanulóknak is hosszú évekbe telik, mire magas szinten elsajátítják. A lábujjak hegyétől a fejig szükség van valamennyi porcikára, hogy a küzdő gyorsan és nagy erővel tudjon ütéseket mérni, védekezni, távolságot tartani, elhajolni stb. Ezentúl nagyfokú koncentrációra és óriási állóképességre is szükség van. Ennek a rendkívül intenzív mozgásformának köszönhetően valamennyi izomcsoport erősödik és fejlődik, továbbá javul a gyorsaság, robbanékonyság, állóképesség és összpontosító készség is. A box lélektani szempontból is számos előnnyel rendelkezik, ugyanis jelentős stresszoldó hatása van, segít levezetni szabályozott keretek között a felgyülemlett energiákat és agressziót is.
Edzés videók Edzés videók
Cross Training - funkcionális köredzés
Edző: Reszt Károly Testépítő és Fittness Szakedző, TF Sporttudományi kar infó: 30/841-06-76 Edzésidőpontok: Kedd:         19:30-20:30 Csütörtök: 19:30-20:30 Erő és állóképesség fejlesztés. Több fajta edzéstechnika elemeit ötvözi, amely alkalmas a testforma, állóképesség és a kondicionális képességek fejlesztésére. Lényege, hogy a különböző gyakorlatokat saját testsúllyal és különböző segédeszközökkel végezzük, meghatározott sorrendben, intenzitással, ismétlésszámmal. A mozgásforma és az órák felépítéséből adódóan kezdők és haladók, fiatalok és idősebbek is könnyedén bekapcsolódhatnak, már heti 2 edzéssel látványos eredmények érhetőek el az állóképesség javulásában illetve az alakformálásban.
Edző: Buják Tamás infó: 30/841-06-76 Edzésidőpontok: Hétfő:   17:30-19:00 Szerda: 17:30-19:00  Péntek: 17:30-19:00 Tomi fiatal kora ellenére egy rutinos kick-boxer, aki már jó pár éve benne van az élmezőnybe. Tudását 10 éves korában kezdte fejleszteni, ami mára egy érett elit tudássá fejlődött. Nemrégiben elkezdte érdekelni az edzősködés is, amit mi nagy örömmel vettük, hiszen technikai tudása kiemelkedő az itthoni mezőnyben. Edzésein nagy hangsúlyt fektetek a páros gyakorlatokra, de azért a zsákolás se szorul háttérbe. Az edzések vége mindig egy intenzív erősitessel zárodik, amit mindig egy nyújtás követ. Verseny eredmények: Kickbox full kontakt junior EB 2. helyezett 2 x Szlovak open full kontakt 1. helyezett Austrian classic Kick-Box világkúpa full kontakt 1. helyezett Kick-Box Szegedi világkupa full kontakt 2. helyezett Norvég 8-as Kick-Box fullkontakt torna 3. helyezett Tobbszörös Kick-Box magyar bajnok Kempo világkupa győztes
Thai - KickBox - Full Contact - K1 csoportos edzések
Kick-Box - Light contact, Kick light
Edző: Mucsi Sándor Kick-Box edző (TF Sporttudományi kar) Zrínyi Miklós VI danos mesteredző szakmai irányítása mellett infó: 30/841-06-76 Edzésidőpontok: Kedd:         18:00 - 19:30 Csütörtök: 18:00 - 19:30 Amatőrök, kezdők, diákok, lányok is bátran elkezdhetik 12 éves kortól. Alapoktól a versenyző szintig fejlesztheted nálunk a fizikai állóképességedet, ruganyosságodat, önbizalmadat, önfegyelmedet. Mindezt családias hangulatú csoportban, minden igényt kielégítően felszerelt edzőteremben.             
Edző: Buják Tamás infó: 30/841-06-76 Edzésidőpontok: előre egyeztetett időpontban Lehetőség van edzőtermünkben előre egyeztetett időpontban magánedzéseken részt venni. A lényege az ,hogy az edzések során sokkal nagyobb figyelem jut rád mivel folyamatosan "kontaktban" vagy az edzővel aki ezáltal jobban tudja korrigálni a hibáidat illetve meglátni az erősségeidet. A magánedzések nagy részét ütő-rugó párnás gyakorlatok ("iskolázás") teszik ki ami által biztosított a gyorsabb fejlődés. Továbbá aki ezt az edzésünket választja, számára nem maradhat el a sportág specifikus erősítés sem. Ezek az edzések természetesen személyre szabva zajlanak, figyelembe vesszük korodat, súlyodat, előképzettségedet. Magánedzésekkel kapcsolatban : Bejelentkezés telefonos egyeztetés alapján történik. Lemondásra ,módosításra 24 órával megbeszélt időpont előtt van még lehetőség. Amennyiben valaki nem jelenik meg az előre egyeztetett magánedzésen, (előzetes tájékoztatás nélkül) ebben az esetben a következő edzésen csak úgy tud részt venni ha az előző alkalmat is kifizeti. Az edzés kezdete előtt 5-10 perccel sajnos nem áll módunkban semmilyen indokot elfogadni.
Magánedzés: Thai-Kickbox-Full Contact-K1, Kick-Box
Spinning 
Edző: Reszt Károly Testépítő és Fittness Szakedző, TF Sporttudományi kar infó: 30/841-06-76 Bejelentkezés szükséges telefonon! Edzésidőpontok: Hétfő:   09:00-10:00 Szerda:   09:00-10:00 Kedd:   20:30-21:30 Csütörtök: 20:30-21:30 A spinning (edzőteremben végzett, magas intenzitású, zenés kerékpáros aerobik óra) az egyik legkiválóbb kardió edzés, mely egyszerre fejleszti a testet és a lelket, a mentális képességeket és az állóképességet is. Biciklis óráink során még a hegymenet élményét is megtapasztalhatod. A speciális kerékpárokon saját edzettségi szintednek megfelelően állíthatod az ellenállást. Remek állóképesség növelő óratípus, amely férfi vendégek számára is ajánlott. A spinning-gel, akár 700-800 kalóriát is elégethetünk egy óra alatt, amelynek jelentős része szénhidrát. Koncepciójánál, felépítésénél fogva szinte mindenki űzheti, korra, nemre, edzettségi állapotra való tekintet nélkül. Sokszor felmerül az emberekben, érdemes-e belevágni egy új sportágba, vajon miért lesz jó neki, milyen pozitív hatásokat várhat az edzéstől. Lelkesítés gyanánt, íme néhány előny, melyeket a rendszeres spinning edzések révén biztos tapasztalni fogunk: -jelentősen javul a keringési rendszer, megerősíti a szívet, hatékonyabb lesz a vér oxigénszállító képessége, erősödik az érfal. -nagymértékben javul állóképességünk, ezzel együtt fejlődik tüdőnk hatékonysága is, mozgás közben is óvjuk térdünk ízületeit, valamint a szalagokat, és ezzel egy időben erősítjük is azokat, -a teremben végezhető mozgásformák közül a leghatékonyabb zsírégető sport -a nagy intenzitású mozgás következtében fokozott izzadás jellemző, így a méregtelenítés is beindul a szervezetben ---egy dinamikus tekeréssel nagyon jól levezethető a bennünk felgyűlt feszültség, így a stressz is könnyebben leküzdhető -megtanít küzdeni, erősíti akaratunkat -Tanácsok az első Spinning órához: Ha először veszel részt Spinning órán, az óra megkezdése előtt ezt mindenképpen jelezd edzőnek, és kérj tőle segítséget a kerékpár helyes beállításához! Ne ess kétségbe, ha nem bírod  végigcsinálni az első órát olyan intenzitással, mint a többiek. Már 5-6 alkalom után látványos fejlődést érhetsz el, és nem csak végig tudod majd tekerni az egész órát, de elkezdheted saját határaidat feszegetni és tágítani. Az edzésre hozz magaddal megfelelő mennyiségű folyadékot és törölközőt!
Lehetőleg kemény talpú cipőt, vagy kerékpáros cipőt használj az edzésen! A puha talpú cipő erre az órára nem ideális. Az edzés során figyelj a karok és a vállak tudatos lazítására. Ha egy edzés után fáj a vállunk, a csuklónk, akkor túlzottan ránehezedünk a karjainkra és a kormányra. Járj rendszeresen, legalább heti 2-3 alkalommal, és az eredmény garantáltan nem marad el!